Prioritizeaza, repartizeaza si monitorizeaza ticketele venite in sistemul intern de ticketing
Ofera suport pentru utilizatori in exploatarea echipamentelor IT (atat hardware cat si Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
Asigura configurarea hardware si/sau software a statiilor de lucru sub directa indrumare a coordonatorului
Rezolva probleme de functionalitate ale calculatoarelor
Centralizeaza informatiile legate de: statie, adresa de IP, utilizator, configuratie hardware, programe instalate, istoric interventii realizate asupra statiei respective, folosind programul de gestiune a resurselor IT(asset management)
Intretine situatia cu inventarul componentelor hardware si a produselor software in programul de gestiune a resurselor IT (asset management)
Face legatura intre utilizatorii finali, administratorii de retea si dezvoltatori in vederea rezolvarii problemelor semnalat
Cerințe
Experienta intr-un post similar;
Cunoştinţe şi abilităţi MS Office/O365/M365;
Cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC).
Cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory (constituie un avantaj);
Cunoştinţe privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe;
Cunoaşterea problematicilor legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP;
Cunoştinţe şi abilităţi SQL Server, Visual Studio, Reporting Services, Visual Basic (constituie un avantaj);
Cunoaşterea limbii engleze (mediu);
Disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă