200 de profesioniști fac parte din echipa noastră de vânzări, împărțită în 2 divizii pentru o mai bună acoperire a nevoilor clienților noștri:

  • divizia Retail, care deservește un număr de aproximativ 3500 de clienți farmacii cu circuit deschis, drogherii, plafare și depozite de medicamente din zonele arondate celor 13 puncte de lucru. Relația pe care o avem cu toți clienții noștri este una clădită pe profesionalism, încredere și susținere reciprocă
  • divizia Spitale, creată special pentru cele 400 de farmacii de spital din portofoliul nostru de clienți, la nivelul întregii țări. Colaborăm atât cu spitale din sectorul privat, cât și din sectorul public și participăm, prin echipa noastră de licitatori, la procedurile de achiziție publică.

Programe dedicate partenerilor:

  • susținerea lansărilor de noi produse, campanii speciale pentru realizarea distribuției numerice la nivel național, în farmaciile cu circuit deschis
  • promovarea online (bannere) în cadrul aplicației Farmexim on-line a campaniilor și produselor în focus
  • campanii promoționale de stimulare a vânzării de produse farmaceutice (în special a celor de tip OTC)
  • campanii de fidelizare și motivare
  • conferințe farmaceutice, creditate cu puncte de Educație Farmaceutică Continuă.

Programe dedicate forței de vânzări:

  • scheme de motivare corelate cu obiectivele noastre de vânzare, dar și cu cele ale partenerilor noștri
  •  concursuri dedicate și bonusuri pentru atingerea obiectivelor campaniilor de vânzări
  • cursuri de informare și pregătire atât cu privire la portofoliul de produse, cât și cu privire la comunicare, relație cu clientul, dezvoltare personală etc., pentru a asigura echipei noastre de vânzări posibilitatea de a avea cea mai bună abordare pentru ca procesul de vânzare să fie win-win.