Politica noastră de calitate are în vedere identificarea și îndeplinirea cerințelor clienților, în scopul furnizării constante a unor servicii de calitate, a creșterii satisfacției acestora, prin asigurarea conformității cu cerințele lor și ale reglementărilor aplicabile.

Sistemul de Management al Calității este menținut și îmbunătățit permanent în activitatea curentă, de către toți angajații Farmexim. Consecvenți unei politici și unei culturi PRO-CALITATE, ne asumăm menținerea și îmbunătățirea Sistemului de Management al Calității certificat încă din 2003, inițial în conformitate cu standardul internațional ISO 9001:2000, iar din noiembrie 2009 în conformitate cu SR EN ISO 9001: 2008.

Auditurile anuale, realizate de reprezentanții în România ai unuia dintre cele mai importante organisme de certificare europene, TUV Rheinland InterCert, confirmă funcționalitatea și dezvoltarea Sistemului de Management al Calității implementat cu succes de compania noastra în domeniile: achiziții, depozitare, depozitare în regim de custodie și antrepozitare, distribuție de medicamente pentru uz uman, produse pentru studii clinice, parafarmaceutice și cosmetice.

Recertificarea obținută în noiembrie 2015 în conformitate cu ISO 9001: 2008 vine să confirme încă o dată că preocuparea asupra calității serviciilor pe care le oferim este importantă, reală și continuă.