Help Desk (Suport aplicații)

Sediul central

Str. Malul Roșu nr. 4, Balotești, Ilfov


Descriere

  • primește și gestionează cereri de asistență, telefonic și folosind sistemul de ticketing intern;
  • analizează cererile primite și, după caz, redirecționează către persoanele abilitate problemele ce nu țin de competența sa;
  • oferă asistență telefonic, remote și/sau în scris, în utilizarea aplicațiilor de business;
  • operează setări/configurări în sistem;
  • rulează scripturi și/sau proceduri pe baza de date;
  • participă la testările funcționale realizate de echipa de dezvoltare, înainte de darea în exploatare a noilor produse;
  • susține sesiuni de instruire pentru aplicațiile de business cu personalul nou angajat.

Contractul de muncă se va încheia pe o perioadă inițială de 1 an, cu posibilitate de prelungire.


Cerințe

  • experiență de minimum 6 luni într-un post similar;
  • persoană orientată către client și rezolvarea problemelor acestuia;
  • excelente abilități de comunicare directă și în scris, pentru a putea transpune cerințele tehnice în termeni non-tehnici către utilizatorii finali;
  • atenție sporită la detalii, spirit de echipă;
  • disponibilitate pentru desfășurarea activității la sediul nostru din Balotești (transportul angajaților este asigurat de companie).