Help Desk (Suport aplicații) - Balotesti

Sediul central

Str. Malul Roșu nr. 4, Balotești, Ilfov


Descriere

  • Primește și gestionează cereri de asistență, telefonic și folosind sistemul de ticketing intern;
  • Analizează cererile primite și, după caz, redirecționează către persoanele abilitate problemele ce nu țin de competența sa;
  • Oferă asistență telefonic, remote și/sau în scris, în utilizarea aplicațiilor de business;
  • Operează setări/configurări în sistem;
  • Rulează scripturi și/sau proceduri pe baza de date;
  • Participă la testările funcționale realizate de echipa de dezvoltare, înainte de darea în exploatare a noilor produse;
  • Susține sesiuni de instruire pentru aplicațiile de business cu personalul nou angajat.


Cerințe

  • Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;
  • Persoană orientată către client și rezolvarea problemelor acestuia;
  • Excelente abilități de comunicare directă și în scris, pentru a putea transpune cerințele tehnice în termeni non-tehnici către utilizatorii finali;
  • Atenție sporită la detalii, spirit de echipă;